onsdag 20 februari 2013

Vintersjukdomar....

Hej igen.


Nu börjar jag återvända till livet efter ca 10 dagar i dvala....
 
och
det känns skönt att se ljuset i tunneln nu.

Har inte kunnat äta som jag skall de här dagarna så de där 2kg som jag gått ner kommer väl jag att gå upp igen, men vad gör det???
Jag mår bättre och bättre ......

Vad det gäller min vikt så vill jag gå ner ca. 6kg till för att vara helt nöjd. Och de skall ner innan midsommar.

Jag har ju ingen brådska.

Många säger till mig att nu skall du  väl inte gå ner mer, du börjar försvinna...
Och det är jättekul att höra, men det är inte kul att se när de skakar på huvudet när jag säger att jag har flera kilo till att gå ner innan jag är helt nöjd.
Men jag har satt ett mål och DET skall jag upp nå...

I feberdimman har jag också börjat acceptera att min mamma finns hos min pappa och de andra änglarna i himlen

 
Nu vill jag bara berätta jag skall göra något idag som jag har önskat att göra i månader.....
 
 
 
Jag skall berätta vad det är nästa gång..............
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar